نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3830
-
الف
+

جدیدترین فلم «جکی چان» به زودی اکران می شود

جدیدترین فلم اکشن «جکی چان» تحت نام «طلاییه» از تاریخ 20 نومبر (30 عقرب) به نمایش در می آید.

به گزارش آی فیلم2، جدیدترین فلم «جکی چان» بازیگر و کارگردان مشهور سینمای اکشن و کمیدی به نام «طلاییه» از تاریخ 20 نوامبر مصادف با 30 عقرب(آبان) در سینماهای امریکا و کانادا به نمایش در می آید.

«طلاییه» فلمی در ژانر ماجراجویی و پر از صحنه‌های اکشن است که «جکی چان» نقش مرکزی آن را بازی می‌کند.

فلم سینمایی «طلاییه» نهمین همکاری «جکی چان» با «استنلی تانگ» است که بازیگرانی مثل «یانگ ینگ»، «آی لون»، «مو کوئیما»، «جو روهان» و «ژو ژنگتینگ» در آن به نقش آفرینی پرداخته اند.

پیش از این قرار بود در همین تاریخ «زمانی برای مردن نیست» جدیدترین فلم سینمایی شخصیت جیمزباند اکران شود که تا سال ۲۰۲۱ به تعویق افتاد. 

بر این اساس، گمان می رود که توزیع‌کننده‌های مستقل فلم در امریکای شمالی با دریافت مالکیت فلم ‌های پرفروش چینایی و دیگر فلم ‌های خارجی قصد دارند بازار امریکای شمالی را پر کنند؛ چرا که استودیو‌های اصلی هالیوود فلم های مهم خود را تا سال آینده عقب انداخته‌اند و یا آن را در بسترهای نشر آنلاین به نمایش می‌گذارند.   

م ح

 

نظر شما
ارسال نظر
شفابخش دانشمند

باسلام و شبتان بخیر و شادی. عیدسعیدقربان را بدینوسیله به شما سروران جان و آی فیلمی های عزیز ایرانی، افغانی و تاجیکستانی های گرامی و شما دست اندرکاران زحمتکش و مهربان تبریک عرض می نمایم. برنامه ویژه عید قربان شبکه جهانی آی فیلم دو بسیار زیبا و آرام بخش بود.